Saturday, September 22, 2007

Kurma

  Ada cerita tergempar pagi nie.
 
Pagi tadi saya sampai di Panasonic Johor Malaysiaaround7.40pm .
Sampai-sampai jer Fuaddin call myH/P, dia suruh saya segera ke Video AIP.
Tiba jer kat sana saudara Fuaddin terus bawa saya jumpa seorang operator
( Indonesia ).
Alangkah terkejutnya Masya-Allah.... kalau ikutkan hati memang nak sujud
tapi dikelilingi pulak ramai operator kat situ....
"SUBHANALLAH" MAHA suci ALLAH....  saya dapati sebiji kurma tu ada tertulis
kalimah LAILAHAILLALLAH...Memang jelas.
Operator tu cakap tiap-tiap hari memang diorang dah istiqamah berbuka dgn
kurma yg Surau Committee edarkan setiap hari .
Kurma ini juga adalah hasil derma ikhlas semua warga PAVCJM dalam bersedeqah
dibulan Ramadhan ini.
Beliau betul-betul tak sangka boleh terjumpa sebiji tertulis kalimah ini.
Katanya dia akan simpan buat kenangan sampai bila-bila.
 
Saya sempat ambik gambar kurma tersebut, so sesiapa yg nak tengok, please
see attached file.
Insya-Allah kalau nak tengok secara live kena jumpa Fuaddin buat appoinment
dgn operator tersebut.
 
Jazakallah kepada semua Dermawan & Sukarelawan yang membungkus kurma. Hanya
Allah yg mampu membalasnya.
 
ALLAHU AKHBAR!!!

No comments: